Heippa! Päätin taas alkaa kirjoittaa blogia, sillä edellisestä blogista on jonkin aikaa, mutta nyt ajatellin tehdä blogini anonyymina. Ehkä se tuo tällä kertaa blogiini jotakin jännittystä, toivon niin!

Olen 18-vuotias brunette Pirkanmaalta, tarkempaa asuinpaikkaani en voi sanoa, sillä jos joku erehtyy lukemaan tätä paikkakunnaltani ja tajuaa sen, niin koko juttu menee pilalle. Seurustelen vuotta nuoremman pojan kanssa, ja olemme seurustelleet noin 7kk aivan pian! Kuullostaapi varmaan hieman tylsältä ja lapselliselta, jos sanon, että hän on minun elämäni. MUTTA se on fakta. Sillä hän asuu melkein minun ja perheeni luona. Ei sillä, etteikö hän viihtyisi kotona, mutta kun hän asuu minusta n. 30km päässä ja sieltä kulkuyhteydet ovat TODELLA huonot. Vanhemmat ovat asian kanssa ok.

Minun perheeseeni kuuluu minun lisäksi äiti, isä, iso- ja pikkuveli ja pikkusisko ja tietenkin oma pikku chihumme <3

Jos joku erehtyy lukemaan tätä niin otan ilomielin postausideoita vastaan! Taitoni bloggauksessa on vähän ruosteessa.

Mutta siis, blogini nimi tuli ohjelmasta Awkward. , joka tulee MTV:ltä, jos joku on joskus sitä katsonut, mutta koen sen olevan hyvä nimi blogilleni!

Nyt aion painua katsomaan kun Tarja Halonen kättelee viimeisen kerran linnanjuhlissa, se on moro ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille !

xoxo