Hellurei! Mun tekemästä muumitalosta tuli helvetin upea, kirjaimellisesti;) ei vaan se on oikeesti aika cool ! mut siis eilen oli normi päivä skoles, mut sit ku tulin himaan ja juhoki tuli meille ni sit juhon porukat soitti ja pyysi meitä joulukirkkoon laulaa kauneimpia joululauluja, ja kun mä tykkään laulaa ni olin ihan innoissani menossa, mutta oon ateisti ni ei oikee muuten mun juttu toi kirkko sinänsä ole:) sit tultiin meille ja chillailtiin ja tein läksyt ja sit käytiinki nukkuu.

tänäää meille tuli hurja riita ku juho yritti varata aikaa lääkärille ja kukaa ei vastannu, se suuttu siitä ja menin sanoo pahasti mut nyt kai ollaan jo ihan sovussa.. jag hoppas.

Mä meen vasta 12 ja heräsin jo 8, ja nyt aloin siivoo ja tähän koneelle päädyin sit dataa hetkeks, on se hyvä ku mä nyt siivoon, ettei si skolen jälkeen tarvii ku ollaan luultavasti menos juhon kotiin yöks, tai niin olis suunnitelmis kattooo nyt muuttuuks se taas vaihteeks. :D

Surku, ku mulla ei o viel yhtään lukijaa, mut hei tää on sit vähä niinku pk mulle :D no joo mut ehkä palaan siivooo mun kaatopaikkaa

Arrivederci! :)