Holaa!

Tänään koulussa oli vain palautuspäivä, eli saadaan kokeet ja päästään sen jälkeen kotiin. Tälläsiä sitten tulikin:

Liikunta: S (suoritettu)

Englanti: 4- (tosi tärkee toi miinus tuolla..)

Maantieto: 7+ ja esitelmästä 8-

Äikkä: ei hajua, kun en jaksanu sinne mennä..

Olin tosi väsyny aamulla, kun oli pakko kattoo MTV:tä yöllä, kun tuli Jersey Shore.. joo-o, aamusin sitä aina katuu..

Tulin kotiin jo 11 aikoihin ja alettiin pelaa ystäväni M:n kanssa Monopolya, joka osoittautui siihen, että mulla ei ollut onnea ja hävisin koko pelin! Ja oon todella huono häviämään..  Kukapa nyt ois hyvä häviämään, kysynpähän vain?

Odotan, että J (poikaystäväni) tulee meille, kun se meni sen kaverille kantaa jotain sänkyä varastoon tai jotain siihen suuntaan, otappa nyt selvää sit. 

Tänää meillä ei kuitenkaan ole vielä mitään ihmeellistä suunnitelmissa, ellei J oo keksiny jotain huippukivaa tekemistä.. EPÄILEN:) Ei pahalla rakas, jos luet tätä puspus! <3

Ihanan lepposa viikko ollu ja enää kaks päivää koulua! Ja mun ystävä P täyttää maanantaina 18 vuotta! En vaan milään pääse baareilemaan sen kanssa sillä viikolla, koska mulla ei o rahaa tällä hetkellä ja 17.12 meen J:n kavereiden Ja ja Jo:n pikkujouluihin.. Mutta kyllä sitä ehtii..

En vaan tajua, kun mulla on 3 kurssia tässä jaksossa (käyn siis lukiota) ja silti tuntuu että aika ei riitä kun on kamalasti tekemistä ennen kun joululoma alkaa.. Mutta sit pääsee rentoutuu onneks !

Ensi postauksessa kerron kaikesta mitkä saa mut hyvälle tuulelle ! ;)

CIAO!!

xoxo