Elikkäs tossahan meni eilinen tosi nopeesti joten en kerennyt tulemaan koneelle koko päivänä, eikä mun iPhonella voi kirjoittaa tänne, enkä tiedä miksi:( mutta siis eilen oli koulussa jopa huimat 2h ja sit juho tuli mua vastaan koululle ja oli käyny makuunis ostaa mulle karkkia, koska meillä oli tarkoitus katsoa leffa Wild Child, niinhän me katsottiinkin.. Oon kyllä nähny sen miljoona kertaa, mutta Juho ei kertaakaan.

Sitten me pelattiin Monopolya, uskokaa tai älkää.. MÄ VOITIN, okei,okei, huijasin vähäsen, mutta shh. Ei kerrota kellekään;)))

Sitten mentiinkin röökille ulos, ja Jo soitti meille ja sit mentiinkin sen luo, harmi ku Ja oli töissä ni Juho joutu kuuntelee meijän tyttöjen juttuja  !:( hhahahah lähettiin sitten sieltä joskus puol 9 jälkeen meille, ja syötiin käytiin suihkussa ja katottiin JERSEY SHORE.. Sitten mä nukahdin, ja Juho katsoi sitten vielä Blue mountain statea. Tänään olisi tarkoituksena mennä Juhon kotiin yöks, kun äidillä piti olla pikkujoulut meillä ni se ajo kaikki pois mut nyt niit ei ookkaan, mut mennäää silti. Pääsen taas viihdyttää Juhon pikkusiskoa, niinku viiimeeks me maalattiin sellanen lasipurkki ja se teki kaikki samat mitä mäkin, söpöö <3

 

Mutta siis tarkoituksena on tehdä HYVÄN TUULEN ABC, eli aakkkoset, jossa lukee mitkä asiat saa mut hyvälle tuulelle :)

A: Aurinko

B: Bileet!!

C: ?

D: David Beckhamin komeus <3

E: Erilaisuus

F: ?

G: ?

H: hienotunteisuus

I: isä

J: ?

K: kauneus

L: laulaminen (karmealla äänellä toki)

M: musiikki

N: nolostuminen

O: omaaloitteisuus

P: poikaystävä

Q:

R: raha ja rakkaus

S: sisarukset

T: tietokone
U: urheilu

W: ?

X: ?

Y: ystävät

Z: ?
Å: ?

Ä: äiti

Ö: ötökönmaailma

 

 

nyt jos sitä menis laittautuu yhtä tuntia varten kouluun :) MOIKKA ! xoxo